niedziela, 11 grudnia 2016

Troszke cukru

Troszkę się nie odzywałam , ale to przez praktyki. Jeszcze zostło mi tylko 5 dni, chociaż nie wiem czy to fajnie , czy też nie. Z jednej strony jest to męczące , bo do 21 nie ma mnie w domu , ale z drugiej nie muszę chodzić do szkoły. No ale nieważne. Jest niedziela , czas odpoczynku.
Dzisiaj wstałam , poszłam do kościoła ,a  następnie razem z mamą i siostrą na kawę i ciacho . W końcu raz w tygodniu można zgrzeszyć (albo nie tylko raz) 💓 Teraz siedzę i próbuje coś napisać. Mój młodszy braciszek wrócił  z zawodów szczęśliwy, z uśmiechem od ucha do ucha . Młody Lewandowski 💓
Macie ochotę na coś słodkiego  ? Szybka łatwa przekąska , do której potrzebujecie wafli  i kajmaku. W taką pogodę jak dziś, do herbatki idealnie 💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz