sobota, 3 grudnia 2016

Najlepsza maseczka nawilzajaco - oczyszczajaca

Ze względu na fakt , że jestem maseczkoholiczką , muszę testować jak najwięcej. Ostatnio moje serce ale i buźkę podbiła maseczka z ..
-śmietany ( ok.1 łyżeczka ),
-soku z cytryny ( na oko ),
-odrobiny kurkumy (1/3 łyżeczki ),
tylko tyle składników, a daje niesamowity efekt. Buzia jest nawilżona , gładziutka i oczyszczona. Maseczka ta również niweluje blizny i ślady . Pozostawiamy ją na twarzy 20 minut. Polecam ! 💓

Aaaa i uwaga na kurkumę , bo nieźle brudzi  ❤

Jeszcze co do pielęgnacji ,przedstawiam Wam moje hity , o których pewnie większość słyszała . Mamy tu 2 kremy na dzień i na noc oraz żel do mycia twarzy. Nie  należą one do najtańszych , ale dają genialne rezultaty. 💓

2 komentarze:

  1. Z chęcią skorzystam z twojego przepisu na maseczkę bo sama je uwielbiam. Zapraszam do siebie dopiero zaczynam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że tu trafiłam :))

    michalinm.blogspot.com zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń