wtorek, 13 grudnia 2016

Misja -POMAGANIE

Grudzień , to magiczny czas przygotowujący nas do Świąt Bożego Narodzenia . Ten okres w roku każdy z nas chce przeżyć wyjątkowo, na swój  sposób. Jedni robią porządki w szafie, drudzy chcą być w lepszych stosunkach z bliskimi , a jeszcze inni chcą pomagać. Ja też postanowiłam zrobić wszystko ,w miarę moich możliwości , by umilić innym ten czas.
Znalazłam strone  : marzycielskapoczta.pl , dzięki której można wysłać list do chorych dzieci 💓 To  kosztuje grosze , a dzięki nam na twarzy jakiegoś biedactwa może pojawić się uśmiech.

Chciałam też pomóc samotnym seniorom, dlatego wraz z moją kochaną mamą przygotujemy paczkę z produktami dla pewnej Pani.
 Każy z nas może coś zobić , by innym było lepiej 💓
Poczujmy prawdziwą magię Świąt 💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz