czwartek, 1 grudnia 2016

Grudzie艅 ! :)

 No i jest ! 1 grudnia 馃挀 Odliczanie do 艢wi膮t czas start. Mimo tego , 偶e postanowienia kojarz膮 si臋 g艂贸wnie ze styczniem , co za tym idzie nowym rokiem, to ja chc臋 ju偶 teraz u艂o偶y膰 moj膮 list臋 postanowie艅 i zmian . Pragn臋 zapisac je na kartce i zacz膮膰 spe艂nia膰 , bo nie wszystko mo偶emy uzyska膰 od razu, na niekt贸re sprawy potrzeba wi臋cej czasu i systematyczno艣ci.  Na mojej li艣cie chc臋 zapisac kilka drobnych postanowie艅 np. utrzymywanie porz膮dku w szafie, systematyczne 膰wiczenia, dbanie o siebie zewn膮trz jak i wewn膮trz, tak abym czu艂a si臋 dobrze sama ze sob膮.  To by艂y 3 z kilknastu , lub kilkudziesi臋ciu . Zobaczymy jak mi to wyjdzie, ja jestem pe艂na energii i pozytywnie zajarana . 馃挄
 
Dzisiaj otwieramy pierwsze okienko w kalendarzu adwentowym  !

1 komentarz: