niedziela, 18 grudnia 2016

Prezent dla babci i dziadzia

Kolejna dawka prezent贸w ! 馃挀
Ja nie wiem, ale mnie du偶o bardziej kr臋ci dawanie ani偶eli branie. Uwielbiam patrze膰 , na u艣miech w chwili wr臋czenia prezentu, a jeszcze jak przypadnie on do gustu, to ju偶 w og贸le. Ja z moimi dziadkami nie sp臋dzam zbyt wiele czasu, gdy偶 mieszkamy w dw贸ch oddzielnych miastach.
Aczkolwiek w tym roku szcz臋艣liwie sp臋dzam z nimi 艢wi臋ta, pocz膮wczy od Kolacji Wigilijnej 馃挀 Dla mnie im wi臋cej os贸b przy stole , tym lepiej ! Wi臋cej fa艂szu przy kol臋dach, wi臋cej mo偶liwo艣ci do spor贸w rodzinnych haha馃挊

W tym roku pod choink膮 moi dziadkowie zobacz膮 takie prezenty :

Babcia od dawna marzy艂a o bursztynie , tak偶e mam nadzieje 偶e si臋 ucieczy 馃挀

Je艣li chodzi o prezent dla rodze艅stwa ( ale i nie tylko ) to proponuje gry  . Mi艂o jest od czasu do czasu usi膮艣膰 wsp贸lnie przy stole i zagra膰  . 馃挀

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz