piątek, 25 listopada 2016

Piątek- BLACK



          Nareszcze nadszedł piątek, niestety nie mogę się jeszcze z niego w pełni cieszyć , bo za chwilkę wychodzę na praktyki. Swoją drogą nieźle dały mi one w kość przez 4 dni .  Codziennie przez 8 godzin na nogach , od 13 do 21. Przychodze do domu i od razu rzucam się na lodówkę haha  :D
Mam praktyki w hotelu i w tej chwili mamy turnus seniorów. Obsługa gości w podeszłym wieku nie jest czymś prostym. Ale co by nie było uśmiech na twarzy musi być ! :)
Co do stroju , to codziennie muszę mieć na sobie białą koszulę i już nie mogę się doczekać , aż jutro założę coś innego.  Już  nie moge się doczekać wieczorku jak się położe i nic nie będzie mnie obchodzić  .
Jeszcze tak zmieniająć kompletnie temat dziś jest BLACK FRIDAY i aby uczcić ten dzień zamówiłam spontanicznie 2 pary butów, no ale zniżka  -40 % mówiła sama za siebie .

4 komentarze:

  1. Ja niestety nie miałam okazji skorzystać z wyprzedaży. Może w przyszłym roku :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nic nie kupiłam na tej promocji eh :(
    zapraszam do mnie do zaobserwowania
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją drogą to super być tak galowo ubranym w pracy. Przynajmniej nie masz zmartwień co na siebie włożyć w dany dzień :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku wspolczuje kiedys pracowalam w restauracji i pamietam jak mialam ochote wbic osobie noz w oko a mimo wszystko musialam sie szczerze usmiechac i udawac glupiutka szczesliwa osobke bleah! Na cale szczescie rzucilam ta prace (mialam to szczescie ze byla ona wakacyjna <3) i nie musialam sie juz uzerac ani z ludzmi ktorzy mieli zawyzone oczekiwania!

    Ja niestety nic sobie nie kupilam na promocjach bo po powrocie do szkoly caly dzien przelezalam na kanapie ogladac moich ulubionych tworcow na Youtube <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń